Miło nam poinformować Państwa, że we wrześniu rozpoczęliśmy zajęcia dodatkowe z uczniami naszej szkoły w ramach projektu TIK. Uczniowie na zajęciach podnoszą swoje kompetencje korzystając z nowoczesnego sprzętu zakupionego również w ramach tego projektu. Poniżej mały fotoreportaż ze zajęć.
Раді повідомити, що у вересні ми розпочали додаткові заняття з учнями нашої школи в рамках проекту TIK. Учні на уроці вдосконалюють свої компетенції, використовуючи сучасне обладнання, також набуте в рамках даного проекту. Нижче представлений невеликий фотозвіт з занять.
Kodowanie i programowanie gr klas 1 i gr klas 3 z panią Janowską Katarzyną. Кодування та програмування gr 1 та gr класів 3 з пані Janowską Katarzyną.
Na zdjęciu widzimy dzieci uczące się na tabletach.Na zdjęciu widać uczennicę pracująca z robotem.Na zdjęciu widać uczennicę pracująca z tablica interaktywną.Na zdjęciu widzimy dzieci pracujące z matą do kodowania.Na zdjęciu widzimy jak dzieci pracują z długopisami 3D.Na zdjęciu widzimy jak dzieci pracują z długopisami 3D.
Kodowanie i programowanie w klasach 1-3 z panią Zjawioną Aleksandrą. Кодування та програмування в 1-3 класах з пані Zjawioną Aleksandrą.
Dzieci pracują z grą edukacyjną do programowania i tabletem.Dzieci pracują z grą edukacyjną do programowania i tabletem.Uczniowie pracują z matą do programowania.
Zajęcia z koła informatycznego z klasami 6-7 z panią Jagiełą-Sochacką Aleksandrą. Заняття з ІТ-гуртка з 6-7 класами з пані Jagiełą-Sochacką Aleksandrą.
Na zdjęciu widzimy uczennice składające robota do późniejszego programowania.Na zdjęciu widać uczniów składających robota do późniejszego programowania.Na zdjęciu widać uczniów podczas zajęć z obróbki zdjęć.Na zdjęciu widać efekt który uczniowie uzyskują po pierwszych zajęciach z obróbki zdjęć.Na zjęciu widać uczniów którzy obrabiają zdjęcia.
Warsztaty młodego filmowca z obróbką i montażem filmów w klasach 7-8 z panem Kowalskim Konradem.
Na zdjęciu widzimy ucznia pracującym na komputerze w programie Shotcut.Na zdjęciu widzimy ucznia zajmującego się obróbką filmów Shotcut .Na zdjęciu widzimy ucznia zajmującego się obróbką filmów Shotcut .Na zdjęciu widzimy uczniów uczących się wstawiać animacje, napisy i korzystać z filtrów. Na drugim planie widzimy rzutnik na którym uczniowie widzą co tłumaczy nauczyciel.
Koło fotograficzne z klasami 6-8 z panią Kardzis Sylwią.
Na zdjęciu widzimy jak uczniowie poznają stary sprzęt fotograficzny, jego zastosowanie i historię.Na zdjęciu widzimy jak uczniowie poznają stary sprzęt fotograficzny, jego zastosowanie i historię.Na zdjęciu widzimy jak uczniowie poznają stary sprzęt fotograficzny, jego zastosowanie i historię.Na zdjęciu widzimy jak uczniowie poznają stary sprzęt fotograficzny, jego zastosowanie i historię.
Zajęcia z koła informatycznego w klasach 4-5 z panem Miłoszem Glińskim.
Uczestnicy koła informatycznego pracują nad projektem wirtualnej książki kucharskiej. Na zdjęciu widać ucznia przygotowującego projekt graficzny.Na zdjęciu widać ucznia podczas pracy z arkuszem kalkulacyjnym.Na zdjęciu widać ucznia przygotowującego prezentację multimedialną.
Zajęcia z kodowania i programowania w klasach 4-8 z panem Dominikiem Pacześ.
Na zdjęciu widzimy skrypty utworzone w programie Scratch.Na zdjęciu widzimy działający program w Scratch. Program prosi o podanie daty by sprawdzić czy będzie to rok przestępny.Na zdjęciu widzimy program zapisany w języku programowania Python.Na zdjęciu widzimy utworzony program przez uczniów w języku programowania.Na zajęciach widzimy uczniów słuchających lekcji, oglądających na ekranie interaktywnym treści. Uczniowie siedzą przed komputerami i jednocześnie pracują.Na zajęciach widzimy uczniów słuchających lekcji, oglądających na ekranie interaktywnym treści. Uczniowie siedzą przed komputerami i jednocześnie pracują.Na zajęciach widzimy uczniów słuchających lekcji, oglądających na ekranie interaktywnym treści. Uczniowie siedzą przed komputerami i jednocześnie pracują. Jedna osoba pokazuje znak „ok”.
Na zajęciach TIK uczniowie rozwijają umiejętność programowania, myślenia algorytmicznego oraz komunikacji i współpracy. Młodsza grupa pracuje w środowisku graficznym Scratch, w którym zbudowała m.in. kilka ciekawych gier oraz niełatwy program do sprawdzania czy rok jest przestępny. Starsze grupy poznały podstawy języka programowania Python. Oprócz klasycznej składni korzystali też z Pygame Zero. W tym środowisku uczniowie zbudowali m.in. program graficzny służący do rysowania oraz klasyczną grę Arkanoid.
Zarządzaj zgodami plików cookie
CIASTECZKA
Nasza strona korzysta z plików cookies.
Bez nich ta strona jak i cały internet nie działał by tak jak powinien.
Wszelkie szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.